1 Ağustos 2014

BİLGİYE ULAŞMANIN EN KOLAY YOLU

Koşar adımlarla gelişen teknoloji sayesinde, bilgiye her ortamdan ulaşmak artık daha kolay. Ancak bilgi verdiğini iddia eden, ama aslında bu iddiadan oldukça uzak yüz binlerce internet sitesi mevcut.  İnternet üzerinden ihtiyaç duyduğu bilgiye ulaşmak isteyenlerin, en çok muzdarip oldukları en büyük sorunda aslında budur.
 İnternet üzerinde gezinirken rastladığım, çok büyük iddiası olmayan ancak amacının doğru bilgi vermek olduğuna inandığım, adı minik kendi  büyük bir web sitesine rastladım.  Oldukça doğal ve sade hazırlanmış harika bir bilgi kaynağı. Siteye girdiğimde ilk verdiği izlenim zamanla internet kullanıcılarının, Türkçe bilgi kaynağı olacağı yönünde oldu. Oldukça doğal bir anlatım ile, kullanıcılarına sadece gerçek bilgiyi ulaştırma amacı güden yeni ama özgün bilgiler sunan bir web sitesi. Birkaç satır önce minik diye bahsettiğim ve gelecek vaat eden bu sitenin adı bilgiminik.com.

Sitenin kullanımı da oldukça kolay. Hızlı açılan sayfaları, aradığıma daha kolay ulaşmamı sağlayan bir düzende harika kategorize edilmiş bölümleri ile takdire şayan web sayfalarına sahip. Bir web sitesi için  bu kadar cümleler yazacağım hiç aklıma gelmezdi. Site öyle hoşuma gitmişti ki,  sahibi olan beyefendiyle konuşma isteğine kapıldım. En azından yüz binlerce boğuk site içerisinde, bir katre bilgi almak için bize onlarca eziyet çektiren sitelerin içerisinde,  böylesine özenle hazırlanmış web sayfalarını görmek oldukça hoşuma gitti. 
İletişim kısmından kendisine ulaştığımda, sorduğum sorulara oldukça mütevazi ve ilgili bir şekilde cevap veren olgun bir webmaster vardı karşımda.  İlk sorum siteyi beğendiğimi belli etmeden, bu siteyi kurmasındaki amacı sormuştum kendisine. Cevap olarak tamda düşündüğüm satırları yazdı. “İnternetten herhangi bir konu hakkında arayış içerisinde olduğum zamanlarda, ya reklamlarla boğulmuş sitelerle karşılaşıyordum, yada başka sitelerde olan yazıların aynısıyla karşılaşıyordum. Hele ki birçok forum sitesinin bilgiyi paylaşmak yerine, sırf kendilerine üye sağlamak amacıyla biz kullanıcılara eziyet ettiğini görüyordum. Ve buna dur diyecek birilerinin olması gerektiğinin düşündüm. Hatta o kişi neden sen olmayasın dedim” cevabını aldım.
Bu sıkıntılara nazaran asıl amacının kaliteli bir ekip ile, birçok kategori üzerinde doğru ve test edilmiş bilgileri insanlara sunmak olduğunu da sözlerine ekledi. Ve hiçbir zaman birincil dereceden kar amacı gütmeyeceğini, gerçek amacının zengin bilgileri insanımıza ulaştırmak olduğunu samimi bir dille ifade ediyordu.
Sizde biz internet kullanıcılarına kaliteli ve zengin bilgiler sunmayı hedefleyen bu internet sitesine göz atarak, bahsettiğim doğallığı görmek istiyorsanız, gelecek vaat eden bu siteyi aşağıdaki linke tıklayarak ziyaret edebilirsiniz.


Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.